Free Standard Delivery* Over £125.00 ex VAT
Service Rating on Feefo
Next Day Delivery* Order by 4pm
HIGH STOCK AVAILABILITY BEST
SELLER

Chrome Retractable Queuing Barrier Post with Black Belt - 2.0m

Product Code: BQE1BK
  • £29.95 (ex. VAT)
In Stock | Choose Delivery Options in Checkout
Order Within 2 days, 18 hours, 50 minutes For delivery on Wednesday 30th September
Spot Products:
  • Universal A4 Retractable Sign Holder - Portrait Clear/Black
     (More Info)
  • Universal A4 Black Retractable Sign Holder – Portrait
     (More Info)
Loading...

Dimensions:
Height: 900mm
Strap Length: 2000mm
Base Diameter: 320mm
Weight: 7kg

Features:

  • Price is per barrier – purchase in multiples of 2
  • An economical crowd control/queue management barrier
  • 2m black polyester retractable belt
  • Chrome polished base with machine-edged kick plate
  • Machine finished Economy chrome pole
  • 7 kg weighted base
  • 3 slide-on connection points allow you to create an extensive queuing system

If you’re looking for an economical way to create a flexible crowd control/queue management system, look no further than our Economy retractable barrier. This budget style barrier comes with a 320mm polished chrome base and a machine edge kick plate, which stops the chrome edge from being marked when used in busy environments. The underside of the 7kg weighted base is PVC coated to reduce the risk of harming the floor when being moved around.

The pole is in a machine finished chrome which gives an ‘industrial look’. To the top of the pole, there is a 2-metre-long black woven polyester belt which can be attached to the next barrier using one of the 3 easy-slide connection points.

These barriers must be ordered in multiples of 2 at the checkout. Assembly is very simple once unpacked with a single hexagon screw through the base into the pole using the supplied spanner.

Creating a low-cost queue management system has never been so easy with our Economy retractable barrier range.

General
Height (mm) 900
Diameter (mm) 320
Post Colour Chrome
Strap Colour Black
Strap Length 2 m
Warranty 1 Year
Money Back Guarantee 28 Day Money Back Guarantee

Delivery

Please choose delivery options in the checkout or go to our delivery page to find out more about our services.

Returns

If you are not entirely satisfied with ANY product purchased from Displaysense, we offer a 28 day money back guarantee on all products but please see our returns process for more information on how to handle a return. Please check your order upon delivery.

FeeFo Feedback

Feedback for Standard Queuing Barrier Belt 2000mm - Black has been compiled from 6 customer reviews
Product quality a little below expected standard
As above poor service, by the time I received my order most of it was missing and timed out to complain. I do not understand when I put through all my details the parcel was delivered to the wrong person.

Customer Service Response (15-Apr-2016):
Hello,

Thank you for your email.

We are sorry to hear that the wrong name was put on the order and that you were missing some items. We will look into this at our end to ensure that this does not happen in the future.

I can see that your order was delivered on 24.02.16. Can you please confirm that you have received all of the items now? If not, I will look into this and get the items to you as soon as possible.

As a gesture of good will, I can give you 5% off your next order due to these issues you experienced with you.

If you do place a new order, please let us know and we will ensure it is delivered on time and with the correct name on the order.Many thanks and have a good day.

Tim McGowanDisplaysense Ltd

great, does exactly as we need.
Excellent
sub standard product belt tops screw holes missing

Customer Service Response (24-Sep-2015):
Hi Imtiaz,
Many thanks for your feedback.

We hold a 28 money back guarantee on all of our products and cannot see that we have had any communication with yourself in regards to our queuing barrier you had purchased. Our customer service team are available Mon-Fri 9 - 5.30.

We have passed this query on to our purchasing team to look further into on your behalf.

Kind regards.
Displaysense customer service team.

Top